تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور

راهنمایی و اطلاعات دقیق مهاجرتی

تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور

راهنمایی و اطلاعات دقیق مهاجرتی

بهترین وکیل حقوقی در همه حوزه ها در رای مثبت

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۲۵ ب.ظ

بهترین وکیل حقوقی در همه حوزه ها در رای مثبت

یک وکیل حقوقی خوب می تواند در اموری همچون دعاوی خانوادگی ، دعاوی قراردادی ( وکیل قرارداد ) و مالی ، دعوی ملکی و ثبتی ، دعاوی تجاری و اسناد تجاری از جمله چک ، سفته و برات ، دعاوی شرکت های تجاری ، دعاوی ارث و دعاوی مربوط به امور شهرداری مشاوره تخصصی و قبول وکالت نماید .

وکیل خانواده :

دعاوی خانواده از جمله دعوی حقوقی می باشد که یک وکیل حقوقی کار خوب می تواند با تسلط بر قوانین حمایت از خانواده از حقوق موکلین خود دفاع نماید . از جمله دعاوی خانواده می توان به دعاوی همچون مطالبه مهریه و درخواست اعسار و تقسیط مهریه ، انواع طلاق ، نفی نسب ، وکیل استرداد جهیزیه ، وکیل حضانت ، ملاقات فرزند ، نفقه ، مطالبه اجرت المثل اشاره نمود .

وکیل خانواده می بایستی تمامی تلاش خود را در بدو کار بکار گیرد تا زوجین را به اصلاح ذات البین ( صلح و سازش) تشویق و رهنمود نماید . درصورتیکه پس از چندین جلسه و ارشاد به مشاوره و روانشانس به یقین پی برد که صلح و سازش برای زوجین امکان پذبر نخواهد بود .

ضمن مشاوره و آگاهی دادن به زوجین در خصوص حقوق قانونی آنان تلاش نماید با کمترین استحکاک و چالش با توافق مسائل خانوادگی آنان از جمله حقوق مالی و غیر مالی مانند حضانت را تعیین تکلیف و موضوع را به سازش خاتمه دهد درصورتیکه امکان سازش میسر نبود موضوع را از طریق مراجع قضایی و دادگاه خانواده پی گیری نماید .

وکیل ملکی:

یکی از اقسام دعاوی حقوقی دعاوی ملکی می باشد.برای اینکه در یک پرونده ملکی موفقیت حاصل شود حضور وکیل حقوقی و بالاخص وکیل خوب ملکی در تهران می تواند راهگشا بوده و درصد موفقیت در پرونده و حصول به نتیجه مطلوب را افزایش می دهد.

یک وکیل ملکی با تسلط به زوایای پنهان پرونده و تسلط بر قوانین موضوعه در حوزه املاک از جمله قانون مدنی، آیین دادرسی مدنی، قانون ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر قوانین مربوطه می تواند با ارائه و تسلط بر فنون دفاع در دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی حافظ حقوق موکلین خود گردد.

از جمله مهمترین دعاوی ملکی می توان به دعوای تنظیم سند رسمی ، وکیل خلع ید ، ابطال سند ، دعوای سرقفلی ، دعاوی پیش فروش ساختمان و غیره اشاره نمود.

وکیل شرکتها

یکی از اقسام دعاوی و پرونده های حقوقی ،دعاوی مربوط به امور شرکتها ( وکیل شرکت )می باشد دعاوی شرکت ها از جمله تخصصی ترین دعاوی حقوقی تجاری محسوب می گردد که نیازمند دانش تخصصی و تسلط بر قوانین مربوطه از جمله قانون تجارت و لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت در باب شرکت های تجاری می باشد .

برای موفقیت در دعاوی شرکتها حضور وکیل پایه یک دادگستری با تخصص و زمینه کاری وکالت شرکت‌های تجاری امری مسلم و غیر قابل انکار می باشد زیرا که قوانین حوزه شرکت های تجاری از پیچیدگی های زیادی برخوردار می باشد که فهم و استنباط صحیح از آن قوانین و استفاده کاربردی وتخصصی از آنها برای عموم مردم امری دشوار و پیچیده می باشد.

لذا توصیه می گردد در مواجه با اختلافات و دعاوی در شرکتهای تجاری ( وکیل تجاری )از وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در امور شرکتها مشاوره حقوقی بگیرید

 

وکیل جرایم رایانه ای :

متاسفانه در سالهای اخیر شاهد سواستفاده های فراوانی از اشخاص در جنبه های مختلف بوده ایم.

فضای مجازی و اینترنت باعث گردیده دیگر فضای خصوصی و امنی که افراد در گذشته داشته اند بی معنا شود و همین امر باعث بروز مشکلات عدیده ای برای کاربران گشته است.

به همین دلیل است که در سالهای اخیر حجم پرونده ها در جرایم سایبری بسیار افزایش یافته که این امر نشانگر سواستفاده از اشخاص در این بستر می باشد.

برای مقابله با این پدیده علاوه بر این که افراد و کاربران باید دانش و اطلاع خویش را برای استفاده از این تکنولوژی بالا ببرند ، لازم است در زمانی که مشکلی برایشان ایجاد می شود و درگیر یک دعوای سایبری می شوند از مشاوران و وکیل سایبری بهره مند گردند تا کمترین آسیب به ایشان وارد آید.

بهترین وکیل مواد مخدر :

همانگونه که مطرح گردید دعاوی مواد مخدر از تخصصی ترین دعاوی محسوب می شود و یک وکیل مجرب مواد مخدر باید با فعالیت چندین ساله و تمرکز بر روی این دعاوی به تجربیات بسیاری دست یابد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

شایان ذکر است که حجم بسیار زیاد قوانین و مقررات دعاوی مواد مخدر باعث گردیده که یک وکیلمواد مخدر در برابر نکات و آیین نامه ها و قوانین بسیاری قرار گیرد و بهترین وکیل مواد مخدر و وکیل کیفری کسی است که با تسلط کافی بر تمامی این قوانین و همچنین با تجربه بالا بتواند آنچه به نفع موکل خویش را بدست آورد.

وکیل اسناد تجاری

وکیل اسناد تجاری به صورت تخصصی نسبت به قبول پرونده هایی همچون مطالبه وجه چک ( وکیل چک )، مطالبه وجه سفته ( وکیل سفته )و برات و همچنین اقامه دعوا به طرفیت صادرکننده ،ضامن وظهرنویس اسناد تجاری می تواند اقدام کند و با توجه به مسئولیت تضامنی آنان در صورت وجود شرایط قانونی به همگی آنان مراجعه و با محکوم نمودن تضامنی آنان نسبت به احقاق حقوق موکلین خود و جلوگیری از تضییع شدن حقوق آنان اقدام نماید.

وکیل رابطه نامشروع در تهران

از آنجا که رشد جمعیتی و همچنین تراکم جمعیت در کلانشهر تهران نسبت به سایر شهر های کشور بسیار چشمگیر تر است به تبع آن وقوع جرایم و اتفاقات ناگوار نیز بیشتر از سایر نقاط کشور است.

در همین راستا شاهد هستیم حجم بالایی ازوکیل رابطه نامشروع در تهران رخ می دهد و تعداد پرونده های مطروحه بسیار بالاست.یک وکیل رابطه نامشروع در تهران با آشنایی با محاکم و مراجع مربوطه می تواند احقاق حقوق موکلین خویش را به بهترین شکل ممکن تامین نماید.

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با حضور وکلای پایه یک دادگستری در گرایشهای مختلف رشته حقوق از جمله وکلای حقوقی و کیفری به صورت تیمی و خرد جمعی عمل نموده و در مواجه با پرونده‌های اسناد تجاری اعم از مطالبه وجه چک ،سفته، برات و اقامه دعوا بر علیه صادرکننده ، ضامن و ظهرنویس یا اقامه دعوا در خصوص استرداد لاشه چک و یا ابطال اسناد تجاری از وکلای اسناد تجاری به صورت تخصصی استفاده و از موکلین خود حمایت تخصصی می نماید شایان ذکر است وکلای این موسسه با وکالت بالغ بر یک دهه در بازار آهن شادآباد و قبول وکالت در این حوزه و موفقیت بالغ بر صدها پرونده اسناد تجاری کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی